Thursday 5 April 2012

Red velvet cupcakes

Assalamualaikum....

Apa cerita semua? halamak...blog saya bersawang nampak gayanya. Dah hampir sebulan tak bersiaran. Tak boleh jadi ginih nih. Semalam saya buat cupcakes. Geledah resepi tak jumpa. tiba-tiba opsss lupa saya dah letak resepi dalam blog sendiri, haiyaaa!!!! sendili boleh lupa kaaaa????. Bila bukak blog nih, alamak rasa sedih pulak, projek menghapdet blog saya terbengkalai. Jadinya semalam dah berkira-kira nak menghapdet  entry ari nih. Nanti saya balik Malaysia entah sempat atau tak nak berblog lagi.

Cerita hari ini tak ada yang special pun sangat. Saya nak letak resepi red velvet cupcakes yang dah berkurun saya buat masa birthday anak dara saya tahun lepas. Kang nanti tak letak resepi entah ke mana pulak hilang resepi nih.



Resepi ni saya dapat dari blog secubit garam kak nor. Blog dia memang hebat-hebat semua masakannya. Semua jenis masakan ada. kalau nak tengok boleh rujuk sini yer http://www.secubitgaramnor67.com/2011/02/si-merah-baldu.html. Tak yahlah saya copy n paste yer!!. hehehehe...



No comments:

Post a Comment